Genel Merkez Yönetim Kurulumuz ve Samsun Şube Yönetim Kurulumuz ile birlikte, sendikal çalışmalarımız kapsamında bir dizi ziyaret gerçekleştirdik.
Samsun Tarım ve Orman İl Müdürü Sayın Kemal Yılmaz’ı makamında ziyaret ederek kurum çalışmaları üzerine görüş alışverişinde bulunduk. Ardından Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü’nde görev yapan üyelerimizle ve kurum yöneticileriyle bir araya geldik.
Ziyaretlerimizde üyelerimizin talep ve beklentilerini yerinde dinleyerek, çözüm önerilerimiz ve sendikamızın yürüttüğü güncel projeler hakkında istişarelerde bulunduk.
Gösterdikleri nezaket, ilgi ve misafirperverliklerinden dolayı Sayın İl Müdürümüze ve değerli üyelerimize teşekkür ederiz.







